Thursday 2 May 2013





SAHABAT....

Lama rasa nyaa tak menulis blog ...
adat student memang kesuntukan masa..
dengan assigment nyaa laa tutorial laaa,test laaa...
sekarang aku tengah cuti tiga minggu (cuti sem)...
cerita kali ni AKU nak cerita tentang sahabat ....



Tanggal 31/4/2013 pergi nyaa seorang sahabat.....
dari kehidupan sehari-hari AKU ...
pergi nyaa dia mengejar cita-cita.....
dia seorang sahabat yang sangat memahami ....
disetiap masalah yang terjadi dia bawa dengan seribu penyelesaian .....
dia penyabar,baik,penyayang,kelakar....
berkongsi setiap suka dan suka+duka ,,,tangis+tawa...
banyak bende yang aku kongsi bersama....
sehingga hari nie aku masih mengharapkan dia untuk terus bersama aku ...
menempuhi hari-hari yang mendatang....
TAPI aku hanya manusia biasa tak mampu nak mengubah...
TAKDIR yang ditetapkanNYA....
aku redha....
redha dengan pemergian nyaaaa.......

 SAYANG ANIS SYAZWANI BINTI SAZALI(INSAALAH KITA KAWAN DUNIA AKHIRAT)






No comments:

Post a Comment